TORSDAG / FREDAG

I går var det en lång dag, som inte började så bra. När jag och Emma kom till stationen för att ta tåget till jobbet så blev tåget inställt. Tåget som skulle gått innan hade också blivit inställt på grund av personalbrist ... Iaf så kom det tredje tåget och då var det ju hur många som helst som skulle med. Vi fick stå och knö med folk hela vägen till Göteborg. Det var trångt, varmt och dessutom började jag att må illa. Inte den roligare tågresan jag varit med om.
 
På jobbet skulle vi ha enhetsdag och eftersom vi kom en halvtimme försent så missade vi introduktionen av vår nya chef .. Aja, annars var enhetsdagen i sig helt okej. När vi var klara så gick vi och ett 30-tal kollegor till John Scotts för After-Work. Vi åt hamburgare till middag och hade hur roligt som helst. Jag och Emma fick gå redan vid halv 8 men det kändes okej eftersom vi var trötta efter dagen och dessutom började jobba 7.30 idag. Trots att vi gick tidigt så är vi båda hur trötta som helst just nu, men jag är rätt nöjd ändå för klockan 4 så tar jag helg! Patrik har lovat att han skall laga en riktigt god middag till oss ikväll så det ser jag fram emot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide