THIS DAY

Denna dagen. Jag känner mig så förvirrad, det känns som att mitt huvud inte sitter fast på kroppen liksom. Känner mig nästan bakis.  
 
I fredags åkte jag och Patrik, tillsammans med ett 50-tal av hans kollegor, med buss upp till Stockholm. Där tog vi båten till Helsingfors och stannade där hela lördagen. På lördagseftermiddagen klev vi på båten igen till Stockholm och på söndagsmorgonen tog vi bussen tillbaka till Göteborg. Det har varit party i princip dygnet runt hela resan och jag känner mig helt slut. Jag jobbade 4 dagar i rad, sedan party-resan, och nu jobb två dagar. Alltså någon vill mig illa. Jag hade verkligen behövt vara ledig idag och återhämta mig men nepp. Jag sitter på jobbet och är verkligen helt förstörd. Jag tycker synd om de som ringer och tvingas prata med mig. det är på den nivån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide