MASSOR AV GODA NYHETER

Sitter just nu på jobbet. Jobbar faktiskt kväll, det gör jag väldigt sällan annars. Riktigt nöjd över att jag jobbar samma tid som Emma iaf för då känns det inte lika tråkigt hihi. Men, till något helt annat som inte heller är tråkigt! På vägen till jobbet så hade vi lite tid över, så vi tog oss en sväng in på Pressbyrån. Jag hittade massor av nyheter som jag bara var tvungen att köpa med mig haha. Än så länge har jag inte smakat på twixen men jag kan tänka mig att den är dögod! Yup med colasmak smakar precis som cola nappar, alltså hur gott som helst. Gott & Blandat Supersalt smakar typ som man förväntar sig. Saltlakrits liksom, tänk djungelvrål. Jag har köpt ytterligare en grej men den står i kylen just nu, och det är Risifrutti med smaken "koladröm med hallonsås". Låter hur gott som helst och jag ska prova den senare, till kvällsmat. Hanna sa till mig att den inte alls är så god som den låter haha men vi får se! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide