MÅNDAG

Vilken dag jag haft! Hann knappt jobba i en timme imorse innan jag blev iväg skickad till stationen för att jobba där istället. Den dagen då jag och Emma faktiskt jobbar ihop haha, det händer inte ofta. Men jag har haft så galet mycket att göra på stationen. Jag åt liksom lunch kl 2 och jag slutade 3 haha. Men det är kul när tiden går fort.
 
Har legat en stund på soffan nu och vilat mina fötter, har ju sprungit runt som en idiot hela dagen. Annars har inte tänkt att göra så mycket mer idag än att tvätta mina sminkborstar och ta en lång dusch. Tycker faktiskt att Patrik kan laga middag till mig eftersom jag jobbat så hårt hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide