HATAR DENNA MÅNDAGEN

Alltså jag vaknar upp dötrött. Lyckas ändå ta mig upp, jag fixar i ordning mig och upptäcker att klockan är mycket och jag måste gå. Trampar då i en kattspya i hallen ... Svär ett gäng gånger, torkar upp och hämtar min matlåda och går ut. När jag kommer till bilen så kommer jag på att jag glömt sätta i linserna och ta med mig halsduken. Aja jag överlever. Kommer knappt ut från området innan jag sitter i bilkö .. Sitter och svär som ett cp eftersom jag är sen och inte har tid att sitta i kö. Men det är inte mycket att göra så jag åker sakta framåt i kön och surar. Kommer fram till stationen och självklart har jag missat tåget. Skäller lite till över det. Upptäcker sen när jag kollar upp tiden för nästa tåg att jag är på stationen fel tid. Av någon konstig anledning har jag planerat att vara på Centralstationen 8.30 ... När jag börjar 9.30. Jag hade alltså planerat helt fel. Nu blir jag 45 minuter tidig istället för sen som jag trodde. Detta gör mig ännu mer arg haha! Istället för att ha stressat och glömt hälften av allt jag skulle ha med mig så kunde jag tagit det hur lugnt som helst. Och jag kunde ha sovit längre! Kan vi bara ställa in denna dagen? 

Uppdatering: Nu är det något fel med tåget så jag blir inte speciellt tidig längre. Kan till och med vara så att jag blir sen ... KAN VI AVBRYTA DENNA DAGEN ELLER!? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide