@ WORK

 
Hyllorna blev köpta igår men inte ihopsatta. VI hade tydligen inte alla verkyg hemma som vi behövde så hyllorna kommer upp en annan dag. Patrik och jag åkte hem till robin istället och hängde med honom, anton och ankan. Efter middagen vid halv 9 så åkte jag hem och tog de lugn innan jag gick och la mig. Började jobba 9.30 idag nämligen. Patrik ramlade in vid 3 ... så jag har varit vaken till och från sen dess. Blev dessutom väckt imorse strax innan 8 av att patrik använde mixern .. haha alltså kan det bli värre? Jag förväntar mig en grym middag sen när jag kommer hem från jobbet. eller så köper jag med mig pizza på vägen hem .. känner för att ha en riktigt "fetdag". Emma har lovat att möta upp mig på 7 eleven innan hon börjar jobba så jag kan shoppa loss på energidryck haha. Det är verkligen en SÅN dag idag .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide