TYPISK ONSDAG

Jag känner att jag ändå varit hyffsat pigg både måndag och tisdag när jag började jobbet 7.30. Jobbar samma tid idag och ärligt talat så är jag löjligt trött. Så trött att jag glömde köra till tåget och körde hela vägen till jobbet istället ... Sa till Emma igår att jag nog skulle ta bilen till jobbet idag om det var riktigt dåligt väder, verkar som att meningen "bilen till jobbet" fastnade lite väl bra haha. Det var inte dåligt väder förut men nu öser regnet ner så lite tur att jag tog bilen ändå så slipper jag bli asblöt när jag går mellan centralen och jobbet. 
 
Annars hoppas jag att dagen går fort så att jag får komma hem och lägga mig på soffan hihi. Är ledig imon och då tänker jag ta sovmorgon! Sen på dagen är tanken att jag ska åka till Plantagen och köpa blommor och jord så jag kan snygga till på framsidan och baksidan! Tänkte även fixa till min kryddodling i köket. Håll tummarna för att det är hyffsat bra väder så jag kan vara ute och plantera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide