QUICK UPDATE

Jag har verkligen haft fullt upp i helgen så jag har inte kikat in här alls! I fredags så började dagen självklart med jobb men efter jobbet åkte jag och Emma och storhandlade. Därefter åkte vi hem till henne och medan jag underhöll Anton så fixade Emma inför Antons 1års kalas på lördagen.
 
På lördagen blev det som sagt kalas för Anton och det var supermysigt! GALET mycket folk och det var verkligen fullt ös. Efter kalaset åkte jag, Patrik och Ankan hem till oss och lagade middag och tittade på hockey.
 
Och på söndagen var jag på Kvarnby Art ihop med Emma, Anton, Hanna och Åsa. Vi hade en super mysig förmiddag! På kvällen åkte jag och Patrik hem till mamma och pappa för att ge dem våra gamla pund som vi hade liggandes. Pappa och mamma åker nämligen till London på torsdag! Lagom avundsjuk! 
 
Så .. det var nog allt haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide