GYM & LUNCH

Kände mig så duktig när jag gick ut ifrån gymmet idag. Var inte alls sugen på att åka men det var bara släpa sig dit! Bestämde mig för att köra cardio så det blev 30 min på cykeln. Lyckades komma upp i 1 mil. Kände mig så nöjd över det alltså haha. Jag vet inte om 30 minuter är en bra tid för 1 mil? Aja det är bra för att vara jag och dessutom mådde jag rätt illa efteråt eftersom jag tog ut mig helt. Efter gymmet åkte jag förbi Ica en snabbis och köpte bönpasta! Har läst så mycket bra om bönpasta att jag kände att jag var tvungen att prova. 
 
Hittade ett enkelt recept hos en blogg jag följer, http://nouw.com/malinasenlund , och det var sååå gott! Kokade bönpasta och blandade i pesto, mozarella och paprika. Tog typ 10 min att göra och blev en grym lunch. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide