UPPDATERING

Jag har varit sämst på att uppdatera de senaste men jag har verkligen inte haft något att skriva. Ingen inspiration alls och det har inte direkt hänt något kul. Jag har mest jobbat känns det som. Sitter faktiskt på jobbet just nu .. slutar om typ 1,5 timme så det känns rätt okej ändå. Då ska jag direkt hem och krama min säng hihi.  
 
Annars håller vi på att göra om hemma. Patrik och jag har idag varit och beställt en ny matgrupp och en skänk som vi ska ha i vardagsrummet. Vi har även köpt nya lampor till både sovrummet och vardagsrummet. Det kommer bli så himla bra när vi är klara! Typiskt mig och Patrik att göra om hela hemmet när vi bara tänkt att göra om litegrann haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide