TISDAG

 Idag har jag sjuk träningsvärk i magen! Tycker att det är härligt och hemskt på samma gång haha. Varje rörelse gör ont men jag känner ju att jag gjorde bra ifrån mig på gymmet iaf. Som tur är har jag varit ledig idag och har inte behövt springa runt så mycket. Patrik ringde nyss och vårt matbord, stolar och skänk har kommit! Ah jag är så exalterad! Expediten sa att det skulle ta mellan 1-2 veckor för sakerna att komma men de dök upp efter 2 dagar. Bra service! Troligtvis hinner vi hämta sakerna på antingen torsdag eller fredag, de har lite knepiga tider för när man kan hämta och så måste vi ordna med släp osv. Det kommer bli så bra när allt är på plats! 
 
Här är en bild på bordet och stolarna. Ser ni ananasen på bordet? Den står redan på mitt vardagsrumsbord haha! Den var så söt att jag inte kunde låta bli att köpa den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide