FREDAG

Trots att detta är min enda lediga dag denna veckan så var jag uppe med tuppen. Åkte hem till Hanna vid 9 och därefter åke vi till Borås på Outlet! Jag hittade ingenting alls .. Hanna hittade bara några saker. Vi var lagom besvika när vi gick därifrån. Då kom Hanna på den grymma idén, vi drar till Ullared! Sagt och gjort. Där blev det iaf shopping! Köpte egentligen bara grejer som vi behöver hemma men jag köpte träningskläder till mig själv iaf, och smink! 
 
Patrik håller på med middagen nu, blir en variant på tacos, sen ska vi kolla Fifty shades of Grey och därefter tänker jag däcka i sängen. Är redan trött och jag börjar jobbet 7.30 imon så jag behöver min sömn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide