COUNTDOWN


Måste bara säga att jag kommer vara skitjobbig de närmsta 10 dagarna. De enda inläggen som kommer komma upp här är typ dessa, när jag räknar ner till semestern.Tror inte ens någon förstår hur mycket jag behöver semester .. Jobbar min sista dag fredagen 3 juli och därefter är jag ledig lördag, söndag och min första semesterdag är på måndag den 6e. Tisdag den 7de så drar jag till Grekland! Är så lycklig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Grekland är mitt favoritställe att semestra på. Blir helt varm i kroppen bara jag tänker på det. Efter Grekland är möjligtvis planen att åka till Öland (??) och tälta .. alltså, kan ni se det framför er? Jag i ett tält!? haha kommer bli galet men det kommer bli en sommar att minnas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide