UPPDATERING

Uppdateringen de senaste har varit kass. Men jag skyller på att jag var bortrest en vecka och sen blev jag sjuk! Alltså, ni vet så sjuk att det gör ont överallt och man vill bara ligga under en sten och gömma sig? Precis så sjuk blev jag, i typ 3 dagar. Idag mår jag mycket bättre, känner mig fortfarande lite förskyld men inte är närheten av innan. 
 
Jo! Tidigare skrev jag om att jag och Emma köpt oss varsin Life planner och massor av klistermärken. I lördags (trots att jag var dösjuk) så åkte jag hem till Emma och så satt vi i flera timmar och fixade. Det är så himla kul! Och igår så öppnade vår favorit shop och jag gick bananas... alltså jag tappade det. Men vi kommer ha många fina klistermärken på väg till oss snart iaf haha.
 
Riktigt dålig bild men här ser man hur min första vecka i life plannern blev. Eftersom att jag var i Grekland hela veckan så fanns det inte så mycket att fylla i, men jag blev riktigt nöjd ändå. Tycker att beach-temat blev väldigt fint.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide