TODAY´S THE DAG

hej vänner, vet ni vad det är för dag idag? Det är min första jobbdag efter semestern haha. Känner mig ovanligt pigg för att bara ha sovit 5 timmar i natt, jag är en sån person som behöver iaf 9 timmar för att vakna utvilad. Har inte kunnat vända tillbaka dygnet så det är därför det blev så lite sömn. och jag kollade på Grimm haha, det var för spännande för att jag skulle kunna sluta titta. 
 
Oh jo! Vet ni vad mer som händer idag? Idag så börjar mitt nya liv. haha nejdå men idag är dagen då jag har bestämt mig för att bli mer hälsosam. Planen var att starta den 1e januari, som alla andra, men som ni vet har jag varit sjuk. Jag är fortfarande sjuk men det känns som att det är lättare att få in bättre rutiner nu när jag är tillbaka på jobbet och inte bara ligger i soffan och tycker synd om mig själv för att jag är döende. Iaf så är planen inte att sluta med allt onyttigt helt för jag vet att sätter jag det som mål så skiter det sig direkt. Tanken är 80/20, alltså sköta kosten och träningen på vardagarna och sen kunna unna mig på helgen. Och då försöka undvika att vräka i mig allt jag ser bara för att jag inte kunnat äta nåt i veckan haha. Jag kommer få vänta med att komma igång med träningen tills jag är helt frisk men kosten börjar jag sköta redan nu! 
 
Emma, förbered dig, det är dig jag kommer gå till när jag gråter för att jag inte får choklad hahah.
 Myraspberrylife: My weekly workout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide