NYÅRSAFTON

Hallå vänner, är ni exalterade för det nya året? Det är jag, bara att jag startar året med att vara dunderförskyld! Jag har haft ont i halsen i några dagar men igår under firandet så började jag hosta som en galning och blev helt täppt i näsan. Så mitt år startar lite halvbra haha men då kan det ju bara bli bättre! Förutom att jag blev sjuk så hade jag en fantastiskt bra kväll. Ankan och Hanna hade gjort en supergod middag och efterätt! Vi spelade spel hela natten, både Med andra ord och Monopol. Jag och Ankan var kassa på Monopol haha medan Hanna var grym och vann alltihop! Vi gick inte och la oss förens 5 imorse så jag känner mig lite sliten idag, ska bli skönt att spendera resten av dagen i soffan framför någon bra film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide