MÅNDAG / TISDAG

Började jobba 6.30 igår så jag var självklart dötrött hela dagen vilket resulterade i att det inte blev nått inlägg här. Jag var helt enkelt för trött och dessutom hade vi möte med en tjej från en larmfirma på kvällen så nu kommer vi snart ha larm hemma! Känns faktiskt rätt bra efter vi gått igenom allt. Jag var ju lite skeptisk från början. Iaf så somnade jag strax efter 9 men jag är fortfarande löjligt trött och nu sitter jag på jobbet igen. Dricker en Nocco och försöker att piggna till eftersom att jag ska ha medlyssning idag. Det börjar tydligen ett nytt gäng i växeln och de skall sitta med under någon timme och lyssna på samtal så att de förstår vad min avdelning gör. Vi sammarbetar ju varje dag så det är bra att de får sitta med en stund. Annars hoppas jag att det blir en lugn dag och att tiden på jobbet går fort så att jag får komma hem och sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide