HELG

Godmorgon. Jag sov enda till kl 11 idag! Det var längesen jag sov så länge och patrik sover fortfarande. Igår städade jag halva dagen och på eftermiddagen kom några vänner hit för middag! Vi bjöd på fondue som ingen hade ätit innan men alla verkade tycka att det var gott. Jag älskar det och var supernöjd över valet av mat haha. Efter middagen umgicks vi och spelade kort fram tills klockan blev två och alla blev för trötta. Jag kom inte i säng förens 3 så det är iofs inte konstigt att jag sov länge. 
 
Idag är planen att ta det lugnt ochg städa iordning i köket och ikväll skall vi på kalas för min pappa. Han fyller egentligen år på tisdag men jag tror att pappa och mamma är på Kanarieöarna då .. inte helt säker, får kolla med dem ikväll hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide