EN BÄTTRE FREDAG

Godmorgon! Idag är jag helt sinnessjukt trött, ögonen går i kors! Men dagen har börjat bra. Missade tåget (okej, inte jättebra) så jag tog bilen till jobbet och precis när jag ska ta en parkeringsbiljett dyker en kille upp som jobbat natten och jag fick hans biljett. Yes, gratis parkering! Och idag är det fredag och min lediga helg så ikväll blir det freedaagsmyys! Det ska bli hur skönt som helst att vara ledig och kunna sova ut imorgon bitti.
 
Annars har jag inte gjort mycket i veckan, bara jobbat. Har arbetat på stationen två dagar och haft en del att göra men sånt är ju bara roligt. Men jag har varit så trött när jag kommit hem att jag varit tvungen att ta en tupplur innan middagen haha. Alla är så himla snälla på stationen och jag har blivit kramad av två kunder, en person sade att jag var en pingla och en annan ville veta vart jag gjort mina naglar haha. Snacka om att känna sig omtyckt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide