DAGENS PLUS & MINUS

Det är löjligt vilken skitdag jag hade igår. Det enda som var bra var att Catharina arbetade samma tid som mig. Dagen fick i slowmotion, jag fick krångliga samtal och dessutom så gjorde jag sönder mitt headset när jag stod och packade ihop mina saker för att gå hem. Hur är det ens möjligt att ha en sån dålig dag? Håller tummarna för att denna dagen blir bättre! 
 

 
- jag jobbar
- det är storm ute
- jag tog på mig fel skor när jag gick hemifrån så nu är jag blöt om fötterna 
- jag gillar inte mitt nya headset 
 
+ fick byta jobbpass till 11-20 istället för 13-22 
+ jag har massor av energidryck med mig
+ det blir tacos till lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide