BOWLING

Det blev lite stressigt igår men vi hann till bowlingen! Jag kom hem, tog på mig en ny tröja och sen åkte vi iväg direkt. Asså jag hade verkligen glömt bort hur kul det är att bowla. Varför gör man inte det oftare? Iaf så var jag kass haha. Jag lyckas få till nån jävla skruv på varje kast! Alla mina klot går spikrakt fram till käglorna men precis framför så svänger den åt vänster ... så jag träffar typ den käglan som står allra längst åt vänster och resten står kvar. Var löjligt nöjd över att jag lyckades få 3 strike trots min skumma teknik. Efter bowlingen åkte vi till donken för lite mat. Efter donken åkte jag och patrik hem och jag somnade nog direkt när jag lade huvudet på kudden. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide