ONSDAG

Idag var jag uppe med tuppen. Nästan iaf, gick upp klockan 9 haha. Hämtade Emma vid 10 och sen besökte vi tandläkaren en snabbis. Emma var inne och ute på typ 5 minuter efter att ha tagit lite bilder. Tror jag ska skriva in mig hos den tandläkarmottagningen också, alla var supertrevliga och jag har ju ingen tandläkare längre.
 
Iaf så åkte vi till kungsmässan efteråt för shopping och lunch på Espresso House, åt som alltid en laxsallad och drack en islatte till. Jag lyckades köpa flera saker som stod på min lista! Köpte en vattenflaska, nytt schampo & balsam, två halsband, nagelolja och en ny sminkborste från ett av mina favoritmärken Real Techniques. Nu är jag hemma igen och hänger lite i soffan, tror jag ska ta och städa lite innan min man kommer hem. Det är ju alltid skönt att komma hem till ett städat och fint hem hihi. 
 
 
Så himla nöjd över min vattenflaska! Själva flaskan är i glas och har ett tjockt silikonfodral runt i ljuslila. Färgen syns inte så bra på bilden haha men men. I bakgrunden ser ni även resten av de jag köpte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide