EN BÄTTRE MÅNDAG

Förstår ni vilken bra dag jag har haft idag? Min älskade elmustaschiobästis är äntligen tillbaka på jobbet! Behöver jag ens säga att dagen gick super fort? Emma bjöd mig på lunch idag, hon hade gjort egen sushi, så galet gott. Jag har även hunnit med att rensa i mitt skåp (borde jag gjort redan förra sommaren) och fixat i ordning min jobbpärm. Kom hem rätt nyligen och har precis lagt fram grejer till middag. Nu väntar jag bara på att Patrik ska komma hem så att jag kan laga middag men nu ska jag ta en dusch! Imon blir det jobb på stationen utan min bästis, uuuh, hur ska de gå nu då.
 
Just de, jag försov mig imorse. Det är nog första gången sen jag började jobba för 4 år sedan. Inte okej, vill aldrig stressa så igen, som jag gjorde imorse haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide