TRETTIONDE DECEMBER

Idag fick jag en dum idé. Jag åkte till Kungsmässan. Tillsammans med typ alla som bor i Kungsbacka haha. Oh vad mycket folk det var! Jag som tycker att det är så jobbigt att vara i stora folksamlingar. Men det gick bra, jag fick tag i en nyårsklänning, en tröja, en kofta och en ny ansiktskräm. Tog mig bara 2,5 timme att ta mig igenom allt haha. Fy! Ska komma ihåg det till nästa år, ingen shopping under mellandagarna! 
 
Imorgon är det nyår! Jag är alltid så himla exalterad inför nyår. Jag är en sån som älskar "nystarter". Dagen startas med den årliga nyårsfikan med min familj och farmor. Sedan ska vi vidare till Jenny och Johan för nyårsfirande med dem och två andra par. Känns som den perfekta början på det nya året. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide