STRESSAR SÖNDER

Någon mer än jag som är döstressad inför julen och allt därtill? Jag har en klump i magen och har konstant ont. Har haft detta i två veckor nu.. vet inte varför jag stressar upp mig så mycket för det hjälper ingenting men jag vet inte hur jag ska stressa ner. Hur stänger man av stressen liksom? 

Det släpper säkert på julafton då min semester börjar. Igår hade jag så mycket att göra att jag höll på att göra mig själv knäpp. Först åkte jag till Gödebergs gårdsbutik, sen bolaget, sen kungsmässan och sen Frölunda torg. Efter det åkte jag hem och lämnade allt. Tog en macka och sen åkte jag och Patrik och storhandlade. Efter det lagade jag middag och sen gjorde vi i ordning marinad till revbenen som vi ska ha med oss till julfesten på lördag. Förstår ni vilken dag jag hade eller. Och såhär ser typ alla mina dagar ut framöver. Jag har massor att ordna med innan helgen för då är det julbord på fredag och julfest på lördag. Jag måste hitta en klänning till julafton och helst en klänning till julfesten. Och till nyår. Jag behöver minst en klänning iaf. Rensade ur min garderob i höstas så jag har nästan inga finkläder.. 

Jag har massor av roliga saker inplanerade i december men jag längtar faktiskt mest efter en dag då jag inte behöver göra någonting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide