PLANERING

 
Har inte lagt upp bilder på min planering i min life planner på en evighet men jag tänkte försöka att få upp en bild varje vecka, typ måndagar, på hur jag planerat just den veckan. Här är alla veckor i december iaf. Som ni ser så gick jag all in haha! Julen är ju en sån kort period varje år så jag tänkte pynta så mycket jag bara kunde när jag hade tillfälle! Jag har haft så mycket att göra i december att jag missat att fylla i allt i kalendern, därför ser varje vecka lite tom ut. Men så blir det ibland.
  
Jag blev precis klar med hur nästa vecka ska se ut, men den bilden får komma en annan dag! Det blir väldigt piffigt, för det är ju nyårsvecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide