HEJ IGEN

Oj! Det blev en längre paus från bloggen än vad jag tänkt. hej igen! Senast jag var här inne så mådde jag piss. Har varje år en period när jag bara vill ge upp, allting känns så fruktansvärt dåligt. Men nu har jag äntligen kommit över det och jag mår hur bra som helst. Kanske för att det är december och jag har massor av roliga saker inplanerade!
 
December började bra. Det är liksom Lucia idag och jag är redan klar med alla julklappar. Eller jag har två stycken som jag ska ordna men jag vet redan vad jag ska köpa till dem. Så skönt att vara ute i god tid. I vilket fall som helst så har jag haft en toppen helg. I fredags var jag hos frisören, så välbehövligt, och jag klippte av 10 cm av mitt hår! Det är fortfarande långt men MYCKET fräschare. Efter frisören köpte jag julklappar och senare på kvällen åkte jag, patrik, ankan, hanna och tessan till Liseberg. Vi åt god middag och hade det så mysigt. Man känner verkligen av julstämningen när man är på Liseberg. 
 
 
 
Igår så satte jag och patrik upp julgranen hemma och på eftermiddagen åkte vi in till Göteborg för middag på Pinchos tillsammans med patriks familj. Jag tyckte maten var hur bra som helst men patrik var mindre nöjd. Tapas är inte riktigt hans grej. Efter middagen tog vi oss till Rondo för att se Viva la pop med Orup! Jag, patrik och hanna var nog yngst haha och jag är inte direkt ett Orup fan men vi hade väldigt kul iaf. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide