DEN TJUGOTREDJE DECEMBER

Vet ni vad det är för dag idag? Det är inte bara dagen innan julafton utan det är även dagen som jag går på semester! Klockan 3 packar jag ihop och drar från jobbet för julledighet! Det känns så himla bra. Men jag fattar inte att det är julafton imon. Känns helt orimligt att tiden gått så fort. Det var ju första advent alldeles nyss. Dessutom är det typ 8 grader varmt ute .. jag går fortfarande runt i mina sommarskor. Aja, ingenting kan förstöra julen. Efter jobbet ska jag till Kungsmässan för att köpa en klänning som jag kan ha imon och lite annat. Jag lär ju inte vara ensam om att vara där .. jag som hatar att trängas bland folk! Förhoppningsvis får jag tag på det jag ska ha fort så att jag kan åka därifrån haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide