TJEJDAG

Har haft en supermysig dag ihop med min favorit pingla! Jag åkte hem till Emma vid 1 och så satte vi oss för att planera nästa vecka i våra almanackor. Det blev riktigt bra fast än jag inte har så många planer för nästa vecka ännu. Jag har iaf fått grunden lagd och så får jag fylla på allt eftersom. Därefter åkte vi in till Kungsbacka och åt sushi till middag och sen blev det bio! Vi gick på Minioner och både jag och Emma skrattade högst i hela salongen! Den var så löjligt rolig att jag flera gånger skrattade så jag grät. Vi skrattade i bilen hela vägen hem med haha. Vi hade tänkt att kanske ta en hamburgare på doken på vägen hem men båda var fortfarande mätta efter sushin och dessutom hade jag så ont i huvudet och mådde illa. Är inte det typiskt!? alltid när man gör något roligt eller ska göra nåt roligt så börjar man må skit .. aja vi fick en väldigt rolig dag ihop även om den slutade tidigt haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide