MAKEUP SHOPPING

Det var väldigt länge sen jag verkligen kände mig inspirerad när det gäller smink. Jag har alltid älskat smink, alltså tok-älskat smink. Nästan så att det varit ohälsosamt haha. Men det var som sagt länge sedan jag kände mig inspirerad. Känns som att jag fyllt på "sminkförrådet" med samma gamla grejer när de produkter jag älskar tagit slut men jag har inte provat på något nytt på länge. 
 
Men under 2-3 veckor så har jag kollat igenom alla Jaclyn Hills videor och jag känner mig äntligen inspirerad igen! Gjorde precis en stor beställning på Kicks, bara massa nya produkter som jag inte testat innan. Som tur är så har Kicks sin sommarrea just nu och det kändes lite bättre för min plånbok. Det ska bli så roligt att få hem allt så att jag kan få leka lite igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide