JOBBA JOBBA JOBBA

Min första jobbdag är över och jag är hemma! Dagen gick faktiskt riktigt fort och jag hade inga problem trots att jag knappt sov någonting i natt. Jag har vänt lite på dygnet och av någon anledning så vaknade jag hela tiden under natten så det blev inte mycket sömn innan klockan ringde 5.30. Det känns liiiiite skönt att vara tillbaka och ha rutiner igen. Men ah, denna veckan jobbar jag inte så mycket. Jobbar imon med och sen är jag ledig i 3 dar och därefter jobbar jag 2 och sen ledig igen. Känns inte alltför jobbigt faktiskt. Längtar tills Emma börjar jobba igen bara, men hon är inte tillbaka förens i september! sjukt tråkigt, vad ska jag göra på jobbet tills dess liksom haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide