LITE UPPDAGEN DÅVA

Trodde att jag skulle ha en riktigt lugn helg men så blev det inte riktigt haha. Igår så var både jag och patrik lediga så det blev storhandling och städning hemma. Senare på kvällen kom ankan för att umgås och käka middag. Imorse blev det ingen sovmorgon utan jag vaknade redan 7 och lika bra var väl det eftersom vi ändå skulle hem till jenny och johan för att bygga altan. Det var mest johan och patrik som byggde, jag och jenny drack kaffe och tjötade istället haha. Kom precis hem och snart ska jag köra ner patrik till tåget. Han ska på Öl och Whiskey mässan tillsammans med sin pappa så jag blir ensam hemma hela kvällen. Känns rätt skönt ändå, tänkte laga en god middag och bara mysa hela eftermiddagen och kvällen. Tänkte dessutom baka för imon ska jag och patrik hem till johan och jenny igen och fortsätta med altanen. Efter byggandet ska jag och patrik vidare hem till patriks familj för att fira att Hanna fyllt år. Som jag sa, fullt upp hela helgen. Det blir minsann ingen sovmorgon denna helgen men det känns faktiskt riktigt okej ändå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide