SÖNDAGSPIZZA & INNEBANDY

Idag var jag tvungen att gå upp tidigt för jag hade lovat patrik att följa med på hans innebandymatch! Killarna spelade grymt bra och som tur var hade jag Hanna som sällskap. Patriks mamma och pappa dök också upp och hejade på grabbarna! Matchen slutade 5-0 till våra pojkar och vi bestämde oss för att fira på bästa sätt. Med pizza! Så jag, Hanna, Ankan och patrik åkte till gamla lägenheten där vår favorit pizzeria ligger och åt tills vi höll på att spricka. Direkt när vi kom in så sa en av pizzabagarna "heeeeeeeeej, vi har inte sett er på länge, har ni flyttat" hahaha vi va sånna stammisar där förut. När jag beställde en Mikos ( som jag alltid beställde innan ) så fick jag till svar "det vanliga" haha. så roligt att de fortfarande kommer ihåg oss trots att det var ganska exakt ett år sedan vi var där. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide