SÅN DAG

Det är en sån dag idag. Va sjukt trött när jag vaknade och kom inte riktigt upp ur sängen så fort som jag ville. Men jag kom ändå ut till bilen i tid meeeen jag hamnade bakom en snigel på vägen vilket gjorde att jag missade tåget. Tog bilen hela vägen till jobbet så jag kom i tid iallafall. Och nu, när jag gick på toaletten så glömde jag mitt kort! Så jag kom inte in i rummet igen .. Lyckades få tag på en städerska som släppte in mig som tur var haha. Det är alltså en sån dag idag, då jag är helt förvirrad. Dessutom är jag trött och fryser. Men men, jag ser fram emot att träffa Emma och Anton efter jobbet iaf. Vi ska leta efter presenter till Åsa som fyller år snart! Hoppas verkligen att dagen går fort så att jag kan ta helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide