HÖSTNAGLAR

 
Jag gjorde nyligen en rensning inne i badrummet och slängde allt som var gammalt. Efteråt upptäckte jag att det saknades ett genomsynligt, ett svart och ett beiget nagellack på min hylla. Så det var jag ju tvungen att införskaffa haha. Blev dessa tre nagellack ifrån Isadora som är mitt favorit märke när det gäller nagellack eftersom att det är så lättlackat, torkar fort och borsten är lagom stor. 
 
Men jag känner ändå att jag saknar några färger inför hösten/vintern och det är ett mörklila, ett vinrött och ett som är beige/brunt. Det på bilden är mer beiget/gammelrosa och hur fint som helst. Nästan, men bara nästan, så man borde köpa ett till och ha som backup eftersom att det inte tillhör det vanliga sortimentet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide