MATHELG

Denna helgen har bestått av MAT. I fredag ville patrik ha tacos för att prova de nya tortillabröden som kommit ut. Det var inget speciellt och vi tyckte att de var svårare att äta än de vanliga bröden. I lördags så blev jag, patrik, emma, robin och anton bjudna på middag hemma hos jenny och johan. Där blev det rådjur som johan skjutit själv och potatisgratäng. Höll på att avlida för att det var så gott haha. Och i söndags åt jag och patrik på restaurang La Gondola tillsammans med mamma, pappa och Erik eftersom mamma och pappa varit gifta i 24 år idag. Tror inte ens att jag behöver säga att jag fortfarande är mätt haha. Jag har verkligen haft en toppenhelg tillsammans med mina fina vänner och familj.
 
Men nu är det en ny vecka och jag har redan hur mycket planer som helst. Idag efter jobbet skall jag möta upp Cissi för middag och bio. Kommer inte riktigt ihåg vilken film vi ska se .. det är en svensk film iaf. I vilket fall kommer det bli jätte mysigt eftersom vi inte setts på hur länge som helst! En bättre måndag med andra ord.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide