IGÅR

Lite om gårdagen, mötte ju upp cissi efter jobbet och vi gick direkt till Super Sushi för middag. Har nog inte ätit där sen jag flyttade för ett år sedan .. eller har jag det? det va grymt gott iaf! Därefter blev det efterätt i form av kaffe på Espresso House och sen fick vi stressa bort till Bergakungen för bio. Men när vi väl kom dit så berättade personal att projektorn i salongen gått sönder och att de inte skulle visa Medicinen som vi skulle se .. Men vi fick välja en annan film och vi fick även pengarna tillbaka. Gratis bio tackar man ju inte nej till och dessutom gick vi på filmen som jag ville se från början haha. Vi såg Min så kallade pappa och den var bättre än jag trott. Jag är lite tråkig och tycker oftast att svenska filmer är dåliga men denna var bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide