TISDAG

Efter att ha jobbat hela helgen var det riktigt skönt att vara ledig igår. Jag sov till 11, åt en stor frukost och sedan tog jag ett långt bad. Använde både ansiktsmask och hårinpackning så jag kände mig som en ny människa efteråt. Men jag hade mensvärk från helvetet. Ni vet, när man inte ens kan stå rakt utan man måste stå lite böjt haha. Så himla tröttsamt men om man ser det från den ljusa sidan så jobbade jag ju inte iaf. Med det gör jag nu och tre dagar framåt. Längtar så otroligt mycket till helgen då jag är ledig och jag längtar ännu mer till jul för då har jag nästan två hela veckor ledigt! Oh vilken lyx att få vara ledig mer än två dagar i rad haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide