MÅNDAG, VAD ÄR DITT PROBLEM ?

Tänkte bara kika in här och klaga lite haha. Inte nog med att det är måndag, det är svinkallt ute och ösregnar! När jag åkte hemifrån imorse funderade jag på att ta bilen till jobbet men det kändes onödigt så jag tog tåget istället. Men det ångrade jag ju rätt snabbt haha, himlen öppnade sig medan jag gick mellan centralen och jobbet så nu ser jag ut som ett troll och jag är pisseblöt. Mina jeans är helt blöta men jag har virat in mig i en filt så förhoppningsvis torkar mina byxor snart så jag slipper frysa och bli sjuk.
 
Jag hoppas verkligen att resten av dagen blir bättre än hur den började. Kom igen nu måndag, gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide