FIXARDAG

Än så länge har min dag bestått av städa iordning köket och diska för det såg ut som ett bombnedslag därinne. Jag har även städat vardagsrummet, håller på att tvätta och jag har tvättat mina sminkborstar (som jag skulle gjort för hur länge sen som helst) och rensat bort allt gammalt smink. Det är helt enkelt en fixardag. Patrik har jour på jobbet och han har verkligen jobbat konstant sen i torsdagseftermiddag, stackaren. Tänkte överraska honom med ett fint och rent hem så slipper han tänka på det iaf. Själv börjar jag inte jobba förens 8 ikväll och jag fick precis reda på att även Åsa gör natten. Så himla bra! Åsa tar med sig godis och jag tar med mig celsius så vi ska nog kunna hålla oss vakna på de socker-och koffeinkickar som vi kommer få haha. Nu tänker jag ta en välförtjänt paus framför Animal Planet medan jag väntar på att tvätten ska bli klar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide