FARSDAG

Godmorgon. Idag är jag trött, var inte hemma förens kl 1 i natt. I går kväll var nämligen jag och patrik, tillsammans med min familj hemma hos patriks föräldrar. Vi åt god mat och hade det jätte mysigt. Riktigt skönt att patriks och mina föräldrar kommer så bra överens. Fick reda på att patriks föräldrar skall åka på kryssning nästa år då anette fyller 50 och de skall avsluta kryssningen i New York. Och de ska bo på samma hotell som jag bodde på när jag var i New York haha. vad är oddsen liksom. Fick även reda på att mamma och pappa ska till London om två veckor och de har ytterligare en resa till London inbokad i maj! Då ska de se Eric Clapton och jag är så himla avundsjuk haha. Jag vill också ut och resa snart!
 
Med idag är det fars dag. Jag kommer spendera eftermiddagen hemma hos pappa för middag och patrik skall äta på restaurang med sin familj och resten av släkten. Upptäckte precis att jag inte har några bilder på mig och pappa! Jag och pappa har ju tagit hur många bilder ihop som helst .. var är de bilderna haha. typiskt!
Grattis på farsdag min bästa pappa <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide