SPONTANT

Hej vänner. Var så himla skönt att vara ledig igår på första maj när alla andra var lediga. Känns som att jag alltid lyckas pricka in att jobba på röda dagar när alla andra är lediga och det är så tråkigt! Jag och Patrik hade inga planer alls mer än att grilla till middag så vi tog oss en promenad till Ica. När vi kom dit fick vi samtal från Robin så han mötte upp oss och vi åkte hem och grillade korv till lunch. Därefter hörde ankan av sig till Robin så vi bjöd in han och Hanna på grillmys och sen bjöd jag in även Johan. Blev en mysig grillkväll med bra vänner och god mat! Det blev lite rester över till min lunch idag och jag är så sugen redan nu haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide