#NÅGONVILLMIGILLA

Jag vet inte riktigt vad som händer idag men jag har inget flyt alls. Åkte till tåget ca en halvtimme innan det skulle gå så att jag var säker på att jag skulle hinna hitta en parkeringsplats och hinna med tåget. Hittade ingen plats alls i Anneberg och dessutom stod det flera parkeringsvakter där och lappade bilar som ställt sig på gatan för att platserna var slut. Så jag åkte vidare till Lindome och tro fasiken att de inte fanns några platser där heller! Bestämde mig då för att åka till Kållered och där lyckades jag få plats på pendelparkeringen men jag missade tåget jag skulle med såklart. Så fick vänta runt 20 min på nästa och det tåget var dessutom lite sent.
 
När jag väl kom fram till jobbet så vägrade hissen att hämta mig. Den åkte till ALLA plan och förbi mig flera gånger men bara vägrade stanna vid mig. Blev förbannad och bestämde mig för att jag skulle ta trappan istället och då kom självklart hissen. Jag hoppade in och fick åka på sightseeing till varenda jävla våning. Vad är det, 10 våningar sammanlagt? När jag väl lyckades att komma upp till rätt våning så finns det inga platser kvar ..... sitter nu ensam på en annan våning. Jag känner mig så sjukt irriterad (och ensam haha) att jag bara vill åka hem och lägga mig i sängen resten av dagen. Är ledig både onsdag och torsdag och jag kan säga redan nu att uppdateringen lär bli låg eftersom att jag kommer ligga i sängen och vägra gå upp.
 
Min gröna jackan är dessutom delvis rosa efter att min påse färgade av sig på den igår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide