LUSH

Nämen hallå fina vänner. Jag är tillbaka på jobbet och kör 13-21. Känner mig mer positiv idag än i tisdags haha. Tog bilen till jobbet vilket är lyx! Och innan jobbet hann jag gå en sväng inne på Lush. FIck ju presentkort av Patrik i födelsedagspresent så jag tänkte passa på att använda det eftersom jag ändå hade lite tid att slå ihjäl innan jobbet. Köpte mig ett nytt schampo som heter Big, en ny burk av favoriten ocean salt och en duschjelly som doftar svartavinbär och kokos! Dessutom glittrar den hihi, kan man ha det mer party i duschen eller. Tjejen i kassan var hur go som helst så jag fick även ett prov på ett balsam som tydligen skall passa perfekt ihop med schampot jag köpte. Har pengar kvar på presentkortet så balsamet kanske blir nästa inköp om det är bra.
 
(1) Brittany Houston | via Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide