DU HAR SÄKERT PLANER PÅ ATT VA HEMMA SNART

Det bästa med att jobba helg är att man går upp tidigt och kan njuta mer av vädret. Det sämsta med att jobba helg är att man faktiskt jobbar helg haha. Jobb till 3 och sen ska jag bara hem. Tror inte att jag har något speciellt inbokat ikväll mer än att gå ut med katterna för första gången. Ska bli så himla spännande och läskigt!
 
Jobbade igår med och dagen gick så sjukt långsamt och jag hade så tråkigt fast att både åsa och catharina var här. När jag kom hem tog jag mig en liten, liten tupplur medan patrik och michael gjorde mat. Grillat såklart hihi. Sen kollade vi på hundraåringen som va riktigt rolig! sen blev det sent och vi gick och la oss vid 11 tiden tror jag. vet att jag somnade så fort jag lade huvudet på kudden iaf. fast jag är jätte trött idag ändå.
 
jag behöver semester

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide