MIN FANTASTISKA MATLAGNING

Har inte blivit många knop gjorda idag, eller va säger man? Det ända jag gjort är att åka en snabbis till ICA och köpa massa gott, som man får äta när man är sjuk, och sprugit fram och tillbaka mellan soffan och tvn för att byta dvd. Jag vet inte hur många disneyfilmen jag plöjt igenom under dessa 3 dagar haha. älskar Disney. Har precis lagat lite mat till mig själv, patrik är nämligen på möte med föreningen. Jag gjorde lax, sallad och hemmagjord sås. Jag har känner nästan ingen smak längre så ... det blev nog liiiite, väldigt mycket, för mycket vitlök i min sås. Herregud det bränner typ i hela munnen haha. stackars patrik när han kommer hem, som måste spendera kvällen och heeela natten ihop med mig. Oh va mycket vitlök det blev haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide