I GOT A PROBLEM

Hur kan jag redan vara sugen på ALLT som innehåller socker!? Jag vet redan att jag är "sockerberoende" men att de skulle vara så här illa.. Åkte till affären efter jobbet och jag kände mig så duktig när jag kom ut igen! Köpte bara massa grönsaker och frukt! Och ramlösa som jag älskar. Jag gick förbi brödavdelningen när jag var på väg till frukten och där fanns massor av bakverk och tårtor. Ville bara trycka ner mitt ansikte i en prinsesstårta! Jag har uppenbarligen ett problem och det känns riktigt pinsamt. Men nu är det som det är och det är bara att kämpa vidare. Intalar mig själv att det blir lättare dag för dag. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskling det blir bara bättre! Jag är på dag nio och jag tänker knappt på socker/godis/COLA(!!!)/bakverk osv. Det blir bara bättre om du bara håller ut. Tror det är nio dagar man behöver eller tio <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide