HELGEN OCH SÅNT

Hade en sån bra dag igår! Patrik fyllde år så det blev självklart släktkalas. Smörgåstårta till lunch och keylimepie till efterrätt. Efter kalaset åkte Patrik hem till familjen Pålsson och jag åkte hem till Emma och hängde med henne och Åsa. Vi åt tacos, drack vin, åt godis OCH kollade på skräckfilm! Vi kom igenom två och en halv film innan vi blev för trötta. Jag va asrädd först, som vanligt men sen blev allt bara konstigt och galet så då var det inte så läskigt längre haha. Både jag och Åsa sov över och var hur trötta som helst när klockan ringde vid 8. Då var vi tvugna att åka till jobbet och där sitter vi nu! Jag och Åsa har ätit på libanesen idag och det var så gott! Jag hetsåt verkligen och hade ätit klart på en kvart ... har ont i magen nu men det var de värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide