HELG

Att bara sova 4-5 timmar på en natt är verkligen för lite för mig så idag går jag runt som en zombie. Tror inte ens att all energidryck i världen kommer kunna väcka mig. Har dessutom riktigt ont i magen så detta är ingen bra dag för mig att jobba.
 
Men jag hade en riktigt bra helg så jag tröstar mig med det! Patrik, jag och Michael åkte hem till Jenny och Johan för att mys i lördags. Det slutade med ett dopp i sjön, ett dopp i badtunnan, grillning och övernattning. Tycker inte att det blir mycket bättre än så. Trodde verkligen inte att jag skulle våga hoppa i sjön men tillslut gick det! Det va rätt kallt och jag blev livrädd varje gång mina fötter nuddade sjögräs haha. Var helt hundra på att det var en fisk som var ute efter mig!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide