DAGAR SOM DENNA

Igår gjorde jag verkligen ingenting, jag fjantade bara runt hemma. Men idag så har jag haft en mysig dag tillsammans med Emma, Lisette och Elain. Vi har varit på Freeport och Frölunda torg och letat efter baksaker för att göra dekorationer på tårtorna som skall göras till Antons dop. Efter vi hittat allt vi behövde åkte vi hem till Emma och började att öva på att göra dekorationer. Emma och Lisette gjorde ett par super söta converse! Jag själv, som inte är så himla bra på sånt haha jag gjorde istället lite olika blommor. Sen kom Patrik så då åt vi  korvstroganoff till middag och jordgubbar till efterrätt. Dagar som denna behöver man verkligen ibland, bara massor av mys och tjejsnack. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide